دانلود پاورپوینت ساختمان فردریک سی همیلتن (موزه هنر دنور)

فروشگاه پروژه - دانلود پاورپوینت ساختمان فردریک سی همیلتن (موزه هنر دنور)

RSS feed.

دانلود سریال موچین را با لینک مستقیم از کافه فیلم

یکی از سرگرمی های ایرانیان تماشای فیلم و سریال ایرانی است. چند سالی است که بخش شبکه خانگی فعال شده است و فیلم ها و سریال های متنوعی را تولید می کند که با همراهی و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در این بین سایت های دانلود فیلم و سریال نقش ویژه ای برای اطلاع رسانی و فروش این فیلم ها و سریال ها برای کاربران ایفا می کنند. یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم و دانلود سریال ایرانی سایت کافه فیلم می باشد.این سایت با انتشار جدید ترین اخبار از فیلم ها و سریال ها و همچنین نقد های عالی در مورد جدیدترین فیلم ها کمک زیادی به کاربران برای انتخاب فیلم متناسب با سلیقه خود جهت دانلود فیلم و سریال می کند.

سایت cafefilm  به محض اینکه فیلم جدیدی وارد عرضه نمایش خانگی شد آن را بررای کاربران عزیز جهت دانلود قرار می دهد.

از جدید ترین فیلم ها و سریال هایی که وارد عرضه نمایش خانگی شده می توان به فیلم های زیر اشاره کرد.

دانلود سریال موچین

سریال موچین به کارگردانی حسن تبریزی و تهیه کنندگی میثم آهنگری در ژانری کمدی در سایت کافه فیلم هم اکنون قابل دانلود می باشد. 22 آذر سال 98 تولید ان استارت خورد.

l3cg_h4.jpg

 

از بازیگران معرف این سریال جذاب علی صادقی، حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهره لرستانی، زهرا جهرمی، امیر نوری می باشند. این بازیگران خاطرات سریال های جذاب ماه رمضان هر سال را برای ما زنده می کنند و مشخص است که این سریال یکی از دیدنی ترین سریال های جدید می باشد.

هم اکنون می توانید سریال موچین را با لینک مستقیم از کافه فیلم دانلود کنید.

https://cafefilms.ir/series/tweezers-series

 

کتاب کشتن شوالیه دلیر

کتاب کشتن شوالیه دلیر

گردشی بی‌نقشه به‌قصد یافتن

در این اثر جذاب، نقاشی‌ها به دریچه‌ای بدل می‌شوند و خالقشان را به سفری برای دوری جستن از خود، فرامی‌خوانند.

کشتن شوالیه‌ی دلیر، نام چهاردهمین اثر نویسنده‌ی مشهور، هاروکی موراکامی است که در سال ???? و در دو جلد منتشر شد. داستان اثر حول زندگی نقاشی سی‌وچندساله می‌گذرد؛ همسرش او را ترک گفته و او برای فرار از زندگی ملالت‌بار خود تصمیم می‌گیرد مدتی را در خانه‌ی هنرمندی مشهور به نام توموهیکو آمادا در کوهستان بگذراند. چرخه‌ی اتفاقات عجیب تازه زمانی آغاز می‌شود که او تعدادی تابلوی نقاشی قدیمی و دیده نشده را در اتاقک زیرشیروانی پیدا می‌کند. برگردان فارسی رمان کشتن شوالیه‌ی دلیر در دو جلد با ترجمه‌ی فروزنده دولت‌آبادی و از انتشارات مصدق روانه‌ی بازار شده است. در ادامه درباره‌ی این اثر جنجالی هاروکی موراکامی بیشتر می‌خوانیم.

رمان کشتن شوالیه‌ی دلیر، زندگی مردی را نشانه می‌گیرد که دائم در حال فرار است و درنهایت، چرخه‌ی فرار او به همان نقطه‌ای ختم می‌شود که او سعی بر دوری از آن دارد؛ خانه. در همان صفحات ابتدایی مشخص می‌شود که پایان داستان قرار است چگونه رقم بخورد. داستان چند مرتبه از خط داستان اصلی دور می‌شود اما دوباره جهت خود را بازمی‌یابد. نثر بی‌نقشه‌ای که موراکامی در این اثر پیش‌گرفته است برای طرفداران او و کسانی که آثار پیشین او را مطالعه کرده‌اند تازگی دارد؛ برخی مخاطبین معتقدند اضافه گویی و تکرار بیش‌ازحد جزئیات و پراکندگی نثر، سبب شده رمان کشتن شوالیه‌ی دلیر را نتوان از بهترین آثار موراکامی به‌حساب آورد.

شخصیت اصلی داستان مرد نقاشی است ?? ساله، که برای فرار از ازدواج شکست‌خورده و احساسات و تنهایی خود، به زندگی سامورایی‌وار در کوهستان رو می‌آورد؛ اما گویا زندگی قصد ندارد دست از سر او بردارد و این دنیاست که پشت سر هم به درش می‌کوبد. هر شب در جنگل صدای نواخته شدن زنگی مرموز به گوش می‌رسد و تابلویی کاغذ‌پیچ شده در اتاق زیرشیروانی پنهان‌شده است که کنجکاوی او را برمی‌انگیزد. هاروکی موراکامی رمان کشتن شوالیه‌ی دلیر را با الهام از یکی از Don Giovanni موتزارت نگاشته است.

 آرامش نویسنده زیاد دوام نمی‌آورد؛ زندگی او بار دیگر پر می‌شود از جنجال و هیاهو و پای اتفاقات ماورائی نیز به داستان باز می‌شود؛ خانه‌ای که او در آن ساکن است، حالا دیگر جایی است که هیچ‌کس با دست‌خالی و بی‌دفاع به آن پا نمی‌گذارد و هر شخصی که به آنجا می‌آید، حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد. بله. کشتن شوالیه‌ی دلیر موراکامی به پازل بی‌شباهت نیست. تمام این تکه‌ها بر روی تخته‌ای بزرگ‌تر و با پیروی از طرح داستانی مرسوم و قاعده‌مندتر کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و تصویر نهایی را برای مخاطب خود آشکار می‌کنند؛ درست همان شیوه‌ای که موراکامی استاد بی‌چون‌وچرای آن است. تفاوت این رمان با آثار دیگر او این نکته است که اینجا، تصویر نهایی تنها کمی انتزاعی‌تر است.

پاول کلی زمانی گفت که نقاشی، خطی است که برای خود به گردش رفته است. شکی نیست که موراکامی نیز نسبت به نثر خود همین دید را دارد. در داستان‌های او همواره نوعی سرگردانی خلاقانه موج می‌زند که نه‌فقط برای خواننده که برای خود او نیز پر است از حرف‌های تازه. خط داستانی او هیچ‌گاه مستقیم نیست، گاهی زیگزاگ است و گاهی حتی حرکتی رو به عقب دارد و به نقطه‌ی آغاز بازمی‌گردد. این روند آن‌قدر تکرار می‌شود که مخاطب گاهی به توانایی نویسنده شک می‌کند؛ درنهایت اما موراکامی ثابت می‌کند که به کارش وارد است. در رمان کشتن شوالیه‌ی ‌دلیر، گاهی داستان از چهارچوبی که نویسنده از پیش طراحی کرده خارج می‌شود. در حقیقت موراکامی اجازه می‌دهد داستان به هر جا که دلخواه خودش است برود اما درنهایت اطمینان می‌یابد که به مسیر اصلی بازگردد.

 شاید اگر بخواهیم از موضوع کلی داستان بگوییم، باید این‌گونه بگوییم که داستان درباره‌ی انسان‌هاست؛ انسان‌هایی که هرکدامشان چون اثری ناتمام هستند و همچنان در حال ساخته‌وپرداخته شدن و از همین رو، هر صحبتی از تصمیم و برنامه‌ی روشن برای آینده، دروغی بیش نمی‌تواند باشد. موراکامی دامنه‌ی کوه را برای خلق داستانش انتخاب کرده و نادیده‌ها، آمدن‌ها و رفتن‌های بسیاری در آن گنجانده است. طرح داستان او به‌تدریج و با پیشروی در داستان آشکار می‌شود و مخاطب آن را ذره‌ذره تجربه می‌کند. شخصیت اصلی داستان در مسیر درستی قرار دارد. او به دنبال ماجراجویی است؛ اتفاقی تازه که به زندگی ملالت بارش معنی دهد و ذهنش را از ازدواج شکست‌خورده‌اش منحرف سازد. شخصیت اصلی داستان کشتن شوالیه‌ی دلیر قدم به جلو برمی‌دارد و داستان او، قصه‌ی تولدی دوباره و خلاقانه است.

موراکامی طبق عادت برخی علایق خود را در شخصیتش گنجانده است. بیایید فرض کنیم که کمی از شک و تردید خود را نیز به او منتقل کرده است. رمان کشتن شوالیه‌ی دلیر داستان سفری است به‌قصد یافتن. این اثر گرچه چهاردهمین رمان اوست اما فضای تازه‌کارانه‌ای دارد. در ظاهر این‌گونه به نظر می‌رسد که نویسنده بی‌هیچ طرح اولیه‌ای شروع به نوشتن کرده است و داستان هرچه جلوتر می‌رود، خودبه‌خود شکل می‌گیرد. اگر نویسنده‌ای واقعاً تازه‌کار با چنین موقعیتی روبه‌رو شود احتمالاً دستپاچه می‌شود و تمام سعی خود را می‌کند اندکی نظم به وقایع داستان بدهد.

موراکامی اما از کرده‌ی خود راضی است. سرعتش آرام است و نثرش گرم. موراکامی هم‌نشین خوبی است. تمام ویژگی‌هایی که یک نویسنده باید داشته باشد را می‌توان در او مشاهده کرد. خواننده باید به او اعتماد کند و اجازه دهد او را به هرکجا که می‌خواهد ببرد و مطمئن باشد دست‌آخر به مقصود خواهد رسید. کتاب دوجلدی کشتن شوالیه‌ی دلیر را هم‌اکنون می‌توانید از وب‌سایت کاواک سفارش دهید.

https://www.cavack.com/Item/37277

مزایای تحصیل در اسپانیا و فنلاند

مزایای تحصیل در اسپانیا و فنلاند

در این روزها حسابی بازار مهاجرت تحصیلی داغ است و افراد بسیاری برای تحصیل در خارج از کشور اقدام به دریافت ویزا و پذیرش دانشگاهی می کنند.

در واقع تحصیل در کشوری زیبا با دانشگاه هایی معتبر به خواست بسیاری از افراد تبدیل شده است، به خصوص تحصیل در کشورهای اروپایی که از نظر علمی شرایط ایده آلی دارند، طرفداران بسیاری پیدا کرده تا جایی که برخی از افراد برای مهاجرت تحصیلی و تحصیل در کشورهایی چون فنلاند و اسپانیا هزینه و زمان بسیاری صرف می کنند. اما علت این میزان از تلاش جهت تحصیل در فنلاند و تحصیل در اسپانیا چیست؟

باید بگوییم این کشورها برای دانشجویان شرایط ویژه ای دارند که سبب شده افراد بسیاری به سوی آنها راهی شوند و مسیر تحصیلی خود را ادامه دهند. در این گزارش می خواهیم در خصوص شرایط تحصیلی در این دو کشور برایتان بگوییم. با ما در ادامه این گزارش همراه باشید.

تحصیل در فنلاند

تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور فنلاند 3 ساله است که در برخی موارد با توجه به نوع دانشگاه و شرایط رشته، تغییر می کند. همچنین دانشجویان دوره کارشناسی ارشد نیز 2 سال برای دوره تحصیل خود زمان دارند. هر چند باید بگوییم مقطع کارشناسی ارشد با توجه به پیوسته یا ناپیوسته بودن، زمان گوناگونی دارد اما عموما همان دو سال زمان می برد.

از سویی دیگر دانشحویان دکتری نیز دو سال خود را بابت گذراندن واحدهای درسی و همچنین تدوین پایان نامه طی می کنند تا در نهایت بتوانند مدرک دکتری خود را دریافت نمایند.

هزینه تحصیل در فنلاند

جالب است بدانید تا پیش از سال 2015 تحصیل در تمامی رشته ها در کلیه دانشگاه های فنلاند به صورت کاملا رایگان بود اما از اوایل سال 2016 برخی از دانشگاه ها شهریه دریافت می کنند.

البته باید تاکید کنیم که موارد گفته شده در خصوص هزینه تحصیل در فنلاند، تنها در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است و تحصیل در مقطع دکتری کشور فنلاند همچون گذشته رایگان است و دانشجویان می توانند بدون پرداخت شهریه در معتبرترین دانشگاه های دنیا به تحصیل بپردازند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در فنلاند، می توانید از موسسه دانش گستر کوه نور کمک بگیرید و ضمن دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب، روند دریافت ویزای تحصیلی خود را به راحتی طی نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای تحصیلی فنلاند

جهت دریافت ویزای کشور فنلاند، باید مدارک زیر را تهیه نمایید:

  • ارائه مدرک پذیرش از دانشگاه فنلاند به همراه دو نسخه کپی
  • ارائه مدرک زبان معتبر به همراه دو نسخه کپی
  • ارائه اصل پاسپورت به همراه دو نسخه کپی
  • ارائه اصل شناسنامه به همراه دو نسخه کپی
  • ارائه مدرک تمکن مالی به مبلغ حداقل 10 هزار یورو به همراه دو نسخه کپی
  • ارائه عکس پاسپورتی رنگی
  • ارائه مدارک تحصیلی
  • ارائه گواهی بیمه به مدت یک سال و اعتبار 30 هزار یورو
  • ارائه رزومه علمی

بورسیه های تحصیلی فنلاند

یکی از مهمترین دلایلی که افراد بسیاری به سوی تحصیل در فنلاند جذب می شوند این است که این کشور بورسیه های تحصیلی متنوعی ارائه می کند که می تواند هزینه تحصیل آنها را به صفر برساند و سبب شود حتی هزینه زندگی در فنلاند نیز توسط دولت این کشور تامین گردد.

در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص بورسیه های تحصیلی فنلاند به دست آورید، بهتر است به موسسه دانش گستر کوه نور مراجعه کرده و اطلاعات تکمیلی را از آنها دریافت نمایید.

تحصیل در اسپانیا

تحصیل در اسپانیا نیز طرفداران بسیاری دارد و علت آن نیز هزینه های بسیار اندک، اعتبار دانشگاه های اسپانیا و ارزش مدرکی است که این دانشگاه ها ارائه می کنند. در واقع افراد با ارائه مدرک دانشگاه های اسپانیا می توانند در سراسر اروپا کار پیدا کرده و درآمد داشته باشند. 

جالب است بدانید رتبه تمامی دانشگاه های اسپانیا زیر 400 است و همگی آن ها  دارای سیستم آموزشی مدرن و امکانات منحصر به فرد هستند که سبب تمایل دانشجویان به تحصیل در این دانشگاه ها شده است.

برای ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.kojaro.com/2019/11/10/178913/education-spain-finland/

 

 

دانلود رایگان تحقیق تاریخ پوشش زنان ایران 78 ص

تحقیق تاریخ پوشش زنان ایران 78 ص

RSS feed.

  • تحقیق تاریخ پوشش زنان ایران 78 ص
    تحقیق تاریخ پوشش زنان ایران 78 صدسته: علوم انسانی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 68 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 78

    تحقیق تاریخ پوشش زنان ایران 78 صفحه در قالب Word قابل ویرایش

    قیمت فایل فقط 8,800 تومان

    خرید

    توضیحات :

    تحقیق تاریخ پوشش زنان ایران 78 صفحه در قالب Word قابل ویرایش.

    بخشی از متن :

    مقدمه:
    ردیابی پوشاک مردم یک سرزمین که از آغاز چگونه بوده یا چگونه تحول یافته،کاری در خور تحقیق و دقت است. آدمی از زمانی که از برهنگی خود احساس شرم کرد با وسایل ممکن خود را پوشانید. ولی براستی چگونه و با چه وسایلی ستر عورت کردند. و اینکه پوشاک زنان این سرزمین، پیش از آمد آریائیهای مهاجر چگونه بوده است نیز پر از ابهام و اشکال است. لباس به عنوان پوششی که سلامتی انسان به آن وابسته است، برای هر زن و مرد الزامی است. زن حق خود آرایی و تجمل دارد ولی حق تبرج و خود نمایی، ندارد .
    زنان ایران بی حجاب و بدون پوشش نبودند، بلکه در هر عهدی پوشش مخصوص به خود داشتند که با ظهور اسلام حجاب آنها کامل گشت .


    فصل اول
    پوشاک و حجاب زنان در ایران باستان
    زنان ایلامی
    زنان ایلامی ردائی بلند از شانه تا زانو به تن می کردند که معمولا، شانه و بازوی راست لخت رها می‌شد.آنها موهای بلندی داشتند که آنرا می‌بافتند و دور سر می پیچاندند.
    زنان مرفه، لباسهای رنگی و درخشان می پوشیدند و در مراسم ویژه، زیورهای بیشتری به کار می بردند و از گردنبند و گوشواره های طلا و نقره، استفاده می نمودند. سنگهای قیمتی و درخشان ، نیز در ساخت زیور آلات آنها به کار می رفته که لاجورد و عقیق از جمله آنها بوده است .
    زنان آشوری
    در میان زنان آشوری، نقاب داشتن و پوشش سر از امتیازات زنان محترم آشوری بود.آنها احتمالا شبیه زنان ایرانی بودند و جامه رسمی آنها شامل دامنی بود که در پیرامون کمر خود می پیچیدند.روپوشی داشتند و کفشی بر پا می کردند و روبند سفید بر چهره می گذاشتند.روبند نه تنها برای افزودن زیباییهای زنانه به کار میرفت بلکه مسلما زنان قصر آن را هنگامی بر چهره میزدند که با مردم در خارج از قصر مواجه
    می شدند. در هزاره سوم پیش از میلاد، جامه های ساخته شده از خز، هنوز به نظر گرانبها می آمد.حتی از آنها تقلید می شد. و برای این کار از ماده غیر لطیفی مانند حوله استفاده می کردند و با پیشرفت بافندگی، برای تزیین حاشیه ها و لبه ها، از چین و گلابتون استفاده شد.پوششی ماند شال را به کار می بردند.که یک شانه را عریان نشان می داد.ودراین زمان جای آن را پوششی گرفت که دارای آستین بود. همچنین زیور‌آلاتی که بسیار هنرمندانه و زیبا از طلای وزین و مروارید نشان، همراه با مینا کاری و سنگهای کمیاب ساخته می شد . دختران درسن ازدواج که پانزده سالگی بود، گوشواره می آویختند. ملکه هم پیراهن و شلواری به تن میکرد.و احتمالا لباس زنان دوره های بعد نیز چنین بوده است
    و چون زنان حرم سرا زندگی نسبتا خسته کننده ای داشتند وقت خود را بیش از دیگران صرف زیباسازی و آراستن خود می کردند.
    زنهادامنهای بلندکه تا روی پاها میرسیده و لباس مخصوص زنان ایرانی بوده‌است می پوشیدند
    در ایران باستان، زن زیبا زنی بود که موهای بلند، دهان کوچک، و ابروهای پهن و پیوسته داشت و اگر به اندازه مورد نظر پهن نبود آن را با وسمه پهن می کردند
    بانوان اشراف کمربندی را همراه با یک قزن قفلی بر روی جامه خویش می بستند و به این ترتیب گوشه های لباس را زیر کمربند می بستند.و جامه ای دیگر بر روی آن می پوشیدند که چین دار و به رنگهای آبی و ارغوانی بود که آن را هنر مندانه ملیله دوزی یا تکه دوزی می کردند.
    لباس عروس در آن زمان، شامل روسری و شب کلاه و تاج عروس بود و این پوشش سر مهم بود و نشان می داد که ازدواج صورت گرفته است. سنجاق لباس هم به جامه‌ها نصب می شد.چادر پوشاندن عروس توسط داماد در حضور گواهان، این واقعیت را نشان می داد که عروس زنی ازدواج کرده است. آرایش رنگین ، بیشتر متمایل به سرخ و زرد ، به زیبائی چهره زنان می افزود. و برای جالبتر کردن چشمها و ابروان مشکی و مژه‌ها از سرمه و دوده استفاده میکردندو گیسوان سیاه خود را با نوارها و بند ها و مهره‌های سیاه، می آراستند.
    بافندگی شغل دوست داشتنی زنان اشراف بود. هم بانو و هم خدمتکار، در بافندگی، ماهر بودند.


    زنان ماد :
    لباس زنان درباری مادی و پارسی نیز شامل کیتونی(کیتون، نامی یونانی است که به تونیک‌ های ساده و معمولا سفید رنگی‌ که ایرانیان در زیر بالاپوشهای خود
    می پوشیدند. اطلاق می شده که نام ایرانی آن را برخی ساتراپی دانسته اند.)
    پر حجم بلند و پر چین بود که پائین آن ریشه دار و مجلل و یقه آن گرد بود.و گاه تن پوشی نظیر چادر امروزی نیز بر روی سر و گردن خود می آویختند. و موهای خود را به صورت گیس بافته و رها شده در پشت آراسته می کردند
    از قرار معلوم، مردم این دوره به رنگ ارغوانی توجه خاصی داشتند و با نظر تقدس و احترام به آن می نگریستند.
    زنان هخامنشی
    زنان عهد هخامنشی، چهره کاملا بازی داشتند و گیسوان بلندشان را پشت سر می آویختند و پیراهنشان مانند مردان پارسی بود.و اختلافی که در میان آنها دیده میشود فقط تزئینات پیش سینه و شکل یقه آنهاست که در پیراهن زنان شکافی داشت و در برخی زیگزاگ است. کشف قطعه فرش کوچکی در پازیریک ، واقع در اتحاد جماهیر شوروی ، متعلق به عصر هخامنشی که روی هر متر مربع ، صحنه ای مشتمل بر چهار زن که در مقابل آتشدان مشغول انجام مراسم مذهبی هستند و تباس آنان به رنگ زرد ، قرمز و قهوه ای نشان داده شده است . بدن آنان سفید ، چشمهایشان قهوه‌ای و موی آنان آبی است .و روی لباس آنان تزئیناتی دیده میشود و نشان میدهد زنان ان عصر ، چهره خود را نمی پوشانیدند. ولی پارچه شنل مانندی که حالتی شبیه چادر داشته و کوتاه و نازک بود ، روی سر می انداختند
    دامن آنان نیمگرد است. به علاوه چادری مستطیل بر روی همه بدن ودر زیر آن یک پیراهن بلند که تا مچ پا می رسد و یک بالا پوش شبیه به شنلی کوتاه در دو نوع جلو باز و جلو بسته و یک دامن پرچین در دو نوع یکراسته چینی و دو راسته چینی و شلواری‌سه پارچه‌و پیراهنی کتانی و دو لباس روئی،که آستین آنها دستها را ‌می‌پوشانید و کمربندی که بر میان می بستند.آنان جامه‌هایشان را با مهره های کوچک از سنگ عقیق و تعدادی پولک تزئین می‌کردند به طور کلی، زنان هخامنشی زندگی‌منزوی و جداگانه‌ای داشتند و بیشتر وقت خود را در اقامتگاه مخصوص زنان سپری میکردند. زنان طبقه بالای ایران، پیوسته می کوشیدند تا با استفاده از جامه های آخرین مد،لوازم آرایش، و دستبند و گوشواره ها و جواهر آلات دیگر و کفشهای پاشنه بلند ظاهر خود را بنمایانند.

    فهرست مطالب :
    مقدمه
    فصل اول
    پوشاک زنان در ایران باستان
    زنان ایلامی
    زنان آشوری
    زنان ماد
    زنان هخامنشی
    زنان اشکانی
    زنان ساسانی
    فصل دوم
    حجاب زنان ایران باستان و تاثیر آن در اسلام
    فصل سوم
    لزوم پوشش زن از دیدگاه اسلام و قرآن.
    فصل چهارم
    حجاب و پوشاک بانوان ایران از آغاز اسلام تا صفویه
    زنان دوره سلجوقی
    زنان دوره مغولی
    زنان دوره تیموری
    زنان در دوره آق قویونلوها
    فصل پنجم
    پوشاک زنان از عهد صفویه تا اوایل قاجار
    زنان صفوی
    زنان دوره افشار و زند

    فصل ششم
    پوشاک زنان در دوره قاجار
    پوشش زنان قاجار در زمان احمد شاه
    فصل هفتم
    لباس محلی زنان ایرانی از دوره قاجار تا زمان حاضر
    زنان کرد
    زنان لر
    زنان سواحل دریای خزر
    زنان ترکمن
    زنان بندری
    زنان بلوچ
    منابع و مآخذ

    قیمت فایل فقط 8,800 تومان

    خرید

    برچسب ها : تحقیق در مورد تاریخ پوشش زنان ایران 78 ص , تاریخ پوشش زنان ایران 78 ص , دانلود تحقیق در مورد تاریخ پوشش زنان ایران 78 ص